Back to business :)

Nu är jag färdig med alla arbetsuppgifter. Skönt! Ska försöka få med mig prinsen till soffan och mysa med honom framför tvn. Hör att han sitter och pratar med någon i telefonen..:) tror att det blir filmen "Se upp för Dårarna". Har hört att den ska vara rolig. En annan film jag vill rekomendera varmt är the Holiday, om man vill se en kärlekskomedi..Annars föredrar jag mer spännande filmer! I helgen ska vi på kräftskiva. Blir nog våra första kräftor vi intar för i år. Om vi inte hinner med några innan helgen! Ut till Skärgården ska vi och umgås med min älskade syster, vänner och bekanta.Skoj skoj:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Nu har jag äntligen hittat din blogg:-) Jag ska med spänning följa ditt liv go'bit! Hälsa Erik. Puss å kram J

2007-08-15 @ 09:08:39
Postat av: Erica

hihi, och jag följer ditt liv med spänning Sötis!:) Erik säger hej! puss puss

2007-08-17 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0