Dubbel lycka!

Jag har verkligen underbara arbetskollegor. Trots att vi var trötta och det blev sent ikväll med mycket planering så har vi så roligt tillsammans!. Och mycket fick ni gjort medans jag var på möte, ni är bäst. Var förbi mitt gamla jobb idag. Roligt att träffa er igen! Emil, vilket tempo jag hade när jag pratade med dig! haha. Det är bara det att det var ett tag sedan vi sågs och så vill man få så mycket sagt på alltför kort tid. Vi bestämde att vi skulle ses och ta en öl/ glas vin.:) Någon sa att jag såg ut att må så bra. Mycket har nog att göra med att jag trivs så bra på mitt nya jobb och så har jag tagit mig ur en jobbig period i våras..Mår verkligen hur bra som helst nu!:)

Eriks bror ska få tvillingar! Fick veta idag.. Så spännande! Dubbel lycka!!

image118

Kommentarer
Postat av: J

Så härligt att du är glad tycker jag... Det är du värd! Tvillingar sa du.. Oj oj fyra små barn på kort tid =). Härligt... Kram kram

2007-08-29 @ 10:47:26
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0