Fånga dagen!

beskriver lite kort bara om min dag idag. Erik och jag ska se film och fika precis så jag ska vara kortfattad. Hade en jättebra dag på jobbet idag. Det känns som jag kommer trivas här. Hade en kanon föreläsning om barns inflyttande i Förskolan/skolan. I Fredags var jag på utbildning som även den var intressant. Känns som jag får möjlighet att utvecklas vilket är en härlig känsla! Jag har oxå äntligen kommit igång igen med att röra på mig,cykla varje dag och lite jogging på det, superskönt! Min mamma har fått ut mig på stavgång då och då i sommar men annars har det varit lite dåligt med motionen. Många på jobbet tränar på sats och Friskis så nu har Susanne och jag lovat varandra att puscha varandra till träningen:) En på mitt jobb rekomenderade också en tränningslokal som ligger nära oss, ditt vi ska flyttar så kanske jag och Erik tar oss dit tillsammans. Åå, Erik spelar en av mina älskligslåtar i bakgrunden, "Fix you" med Coldplay. Erik har en fantastisk röst och är grym på piano! grym på de flesta instrumment! Ska gå in till honom nu och bara lyssna och njuta!
Vill du också lyssna? gå in på: www.erikengstrom.se




Eriks spelning på Engelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0