Min söndag

Idag har jag och resten av Sveriges befolkning kändes det som sprungit på ikea. Jag hade valt att gjort någonting annat idag men hade lovat mina kära arbetskollegor att införskaffa nya bokhyllor till jobbet.. Det var det enda vi skulle ha men ni som känner mig så hittar jag alltid något annat skoj och fint att handla;) Ledsen älskling att jag tog sådan tid på mig! puss! Det kändes lite skönt när vi sedan åkte till Bromma och hälsa på och Jenny säger-Va snabba ni var!:)
Vi hann också åka förbi husbygget och det såg fint ut! De första som ska flytta dit flyttar redan om två veckor! Och snart är det våran tur! Nu har äntligen Jeanette kommit hem! Vi har åkt om varandra i sommar men nu gumman, nu blir det andra bullar haha!
Trevlig kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0