Någon som sett en försvunnen toalett?

I dag träffade jag mina gamla arbetskollegor:) Roligt att se er igen! Idag fick vi också gå in och titta i vårat blivande hem för första gången! Har tidigare bara tryckt min näsa mot fönstret för att få mig en närmare titt..Har verkligen varit spännande att följa hela utvecklingen..från att ha stått och hoppat på en betong grund till att stå där med tak över huvudet och känna att här vill jag verkligen bo:). Byggkillen som visade oss runt sa att det hade varit inbrott i i några av lägenheterna och att det hade tagit bla en toalett och ett handfat..??. Nu ska jag ta en dusch och sen blir det middag. Får träffa min kära Sussie i morgon!*jätteglad*

image104
eh..okey..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sweetie!!! Härligt att du börjat blogga. Visst är det roligt?! Nu måste vi styra upp en träff. Har syster bus abstinens!!
Massa Pussar

2007-08-16 @ 08:49:24
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: Erica

Klart vi ska ses sötaste! På måndag som vi pratade om nyss? puss å kram på dig världens bästa!

2007-08-17 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0