Restaurangbesök, kräfskiva och tårtkalas

Nu har de sista gästerna precis gått.. Vi har firat E idag också, Våra familjer var här och vi åt supergoda tårtor. Väldigt trevligt! Fast jag måste erkänna att jag är bra seg i dag och gick och små gäspa i smyg:) Var på en supertrevlig kräftkiva som min käraste vän hade ordnat. Sedan firade vi Erik även i fredags med några vänner här hemma och sedan blev det middag på restaurang Landet. Tack underbara er som var där och gjorde kvällen så lyckad! Stor kram till er från oss båda.:) Nu ska vi krypa upp i soffan, blir en film, en läskig.. så vi får se hur mycket jag kommer titta..tur att det fortfarande är ljust ute! Annars får jag väl gömma mig bakom min älskade trygghet..:)
Ha det bäst!




Dansa som om ingen ser dig,
älska som om du aldrig har blivit sårad förut,
sjung som om ingen kan höra dig,
lev som om himlen fanns på jorden


image116



Kommentarer
Postat av: Syster bus

Tack kära Du (å Erik) för en underbar helg! Va trevligt Å gott på Landet =). Sedan var kräftskivan oxå lyckad förutom då på plandet LÖGNER, men det ordnar sig nog. Love You!

2007-08-27 @ 10:34:20
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0