julmys med lite julstress

Systerbus och Gustav var här och fikade ikväll, mysigt:) Jag bakade i vårat nya fina kök igår, samtidigt som Erik stod med borrmaskinen i högsta hugg och försöka få upp panelgardinerna i köket. Julstress..nejdå..inte alls, kan man få mer julstämning med ett härligt borrande ljud och nygräddade saffransbullar.. *ler*. (underbara dig älskling som är så händig och fixar:)) I morse satt en lapp uppe vid porten. Visa hänsyn sluta borra innan 8! Tack på förhand! Känner oss dock inte skyldiga då vi misstänker att vi inte är ensamma att borra då alla i huset är nyinflyttade och så var vi inte så sena...Var ett tag sen jag var här.. Vi diskuterade på jobbet i dag om varför man igentligen bloggar och för vem? jag kom då på att jag ju faktiskt har en blogg och så blev jag sugen på att skriva lite:). För vem hmmm..ja, det här inlägget gör jag till dig min sötaste Jeanette*ler* Tack för att du finns!:)
Erik har tagit fram gitarren och sjunger på julsånger..underbart! Sista dagen på jobbet i morgon! sen blir det jullov! Tjohoo!
*kram* och gonatt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är DU som är underbar!! Jag blir alltid lika glad & fylld med energi när vi ses. Det kommer bli kanonmysigt på nyår, åh världens goaste mat kommer vi äta!! Lägenhetan var kononfin, tror ni kommer trivas bra i den.
*Pussar*

2007-12-21 @ 07:41:40
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0