snart är alla klappar klara

Önskar att jag hade lika bra framförhållning som Eriks bror och hans fru som var klara med julklappsinköpen redan i Oktober:) Vi kom hem för en liten stund sen från Farsta centrum...Vi var långt ifrån ensamma! Vi hann med en hel del men har några klappar kvar att inhandla...sista rycket imorgon! På Söndag åker vi till Sigtuna, mysigt!! Min familj är fortfarande i Thailand..får då och då sms där det står hur fantastiskt allt är. Måttligt roligt när man var på jobbet..*ler* nej då, jag unnar dom verkligen en härlig semester!! Längtar lite efter dom bara..och nu är jag och Erik lediga!! *gladast* 2veckor tillsammans! underbart. Anna hade med sig sina bröllopsbilder till mig idag:) Hon var så fin!! inte så långt till sommaren nu...
kram E

Kommentarer
Postat av: Marie

GOD JUL vännen! Hoppas att ni får en riktigt bra jul tillsammans o att du ringer när du kommer hem så vi kan dans o dricka vin tillsammans, sakanr dej hjärtat! Puss o kram
Hälsa Erik

2007-12-22 @ 17:28:49
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0