Vad vore livet utan er:)

har så underbara människor omkring oss, tack för att ni finns. Var lite små deppig igår men nu känns allt bra igen och det är tack vare er. Får så mycket energi och glädje!!:)
Min telefon har lagt av så om jag är svår nådd så är det därför! Kan endast skicka sms just nu..hoppas det iallafall,att sms kommer fram?.
I morgon ska jag och Erik fira in det nya året hemma hos min systerbus:), Ska bli jättemysigt!! Ska ringa henne nu innan klockan blir förmycket.
Sedan blir det till att krypa upp i soffan å bara mysa efter en heldag/kväll med familjen:)

Vänner finns i hjärtat trots avstånd, miss you Johanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara så att jag har trakaserat dej med sms, samtal o meddelanden på telefonsvararen den senaste veckan, inget illa menat, ville bara träffa dej o mysa lite!!! saknar dej! Puss o kram

2008-01-01 @ 11:37:46
Postat av: Marie

jag ssom skrev tidigare, de kom visst inte med av någon konstig anledning... puss o kram

2008-01-01 @ 11:38:34
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0