Bankbesök 2

Det kändes riktigt bra när vi besökte banken idag. Massor av papper att skriva på bara...Våran personliga bankman var på semester så vi fick en ny kvinna som skulle ta hand om oss. Hon såg fundersam ut när hon tittade igenom alla tidigare papper och mumlade lite för sig själv. Hann faktiskt bli lite nervös! Men Erik som är den lugna och harmoniska i våran familj lugnade mig med en blick och tog tag i min hand. Det är verkligen underbart när man inte behöver säga så mycket till varandra utan man förstår endå hur den andra känner och tänker. Så är det lite med oss, ingen känner mig så bra som Erik. Hon är iallafall kanontrevlig och sa att hon var så glad för våran skull.:) Härligt!
Nu ska jag göra goda kaffe latte till oss och mumsa i mig chokladmuffins med vaniljkräm i som vi bakade igårkväll;).
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej min ängel!
Tack själv! Gick ju som smort idag. Nu känns det inte så långt bort med lägenheten. Det är verkligen fantastisk att göra bankaffärer med dig. :) Vilket team vi är! Nu tar vi en god latte. Puss

2007-07-30 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0