Bankbesök

Idag var vi på banken. Måste ta tag i vårat lånärende för våran nya lägenhet. Det verkar som att det inte skulle vara några problem. Skönt! För vi har ju redan skrivit på papper för köpet! När vi kom in på banken log kvinnan i receptionen åt prinsen och sa- jag ser att ni ska på ett bankärende. Han är så fin, och så manlig i kavaj.:) Igentligen föredrar jag inte män med kostymer utan mer den avslappnade sportiga stilen men, å vad han är stilig när han springer runt här hemma nu! Men en skönhet klär ju i allt.;) -Det är bara att vänja sig nu älskling när jag ska bli säljaringengör, säger han och ler. Han kom in på den utbildning han sökte som första hand! *Jätteglad för din skull!*
Fick ett ett sms av min goaste vän Jeanette nyss. Hon är på väg med 9 partysugna brudar till Halmstad just nu! Hoppas ni får en superkul helg tjejer!! ( vet att ni kommer att ha det bäst, har inget annat en underbara minnen där ifrån!) Och hoppas att solen kommer skina på er! Ser inte så hoppfullt ut just nu då regnet bara öser ner..men det ska tydligen bli bättre till helgen.
kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0