Bröllopsplaner...

Telefonen ringer. -Hej lilla hjärtat, vi har hittat bra alternativ att fira erat bröllop på! Och så nämner hon några platser uppe i Norrtälje där festen kan hållas och även namnet på en liten kyrka som är så söt enligt henne.:) Hon är så rolig min mamma, den bästa, hon är nog mer engagerad än jag*ler*. Inte för att hon är en sådan som styr och ställer hon vill bara väl och så tycker hon nog att det är himla skoj. Jag talar om för henne att det endå är ett år kvar, men hon menar att det tog minsann så lång tid när min syster skulle gifta sig. åh hon var så vacker när hon gifte sig, och va skoj det var! ska försöka få tag i en bild.. Nu har vi iallafall bestämt oss för att hitta något ställe och sedan boka allt så sådant är klart. Har också hittat en underbar vacker klänning..:)Engelbrektstunet tycker vi verkar vara en fin plats att vara på nästa sommar. Ligger precis vid vattnet!.

Vi besökte Vätökyrka när vi var uppe hos mina föräldrars landställe. En jättefin kyrka som vi var i för två år sedan på bröllop. Den ligger i närheten av Engelbrektstunet.

image2

Malin och jag på bröllop.


Gustav var där.:)


Kunde inte få ner bilden på klänningen för bilderna var kopieringsskyddade..Derar hemsida är http://www.watters.com/indexFlash.php. Favoriterna är style nr: 7016 B och nr: 1079 B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0