Inredning

Älskar allt som har med inredning att göra!. Vill fixa till det här hemma men eftersom vi snart ska fytta så har vi bestämt att vi får helt enkelt hålla oss.:) Men jag har en bild i mitt lilla huvud på hur jag skulle vilja ha det. Men efter som vi är två som ska bo där så får man mötas på vägen... men vi är för det mesta alltid övens, och Erik har grymt bra smak. Dock har han ingen förståelse för den stilrena vita skinnsoffan som jag bara måste ha! haha Nejdå älskling, jag är inte helt omöjlig! Men jag har lite bilder som jag hittat på "Hemnet" som jag tänkte visa honom.. Niklas på mitt jobb säger att det finns personer som är beroende av den där sajten Hemnet och att jag är en av dem. haha. Så farligt är det inte. Det var nog mer förut innan vi hittade våran lägenhet. Nu när jag inte letar längre går jag in och kikar på hur det ser ut hemma hos folk istället. Så ja, det kanske ligger någonting i det han säger hihi. Kan inte få nog av alla inredningsprogram heller! trots att det finns en hel del..vissa bättre än andra. Roomservice är bland favoriterna och nu kommer jag inte på vad programmet hetter men det är ett gäng i 30 års åldern, två tjejer och en kille, som renoverar gamla hus och lägenheter som de stylar om och sedan säljer. Riktigt fint blir det! Har lärt mig att jag måste våga mera när det gäller färg och form! Mina föräldrar ska bygga nytt hus på deras landställe. Det har valt att göra permanent boende så att de kan bo där även i framtiden. Just nu håller grunden på att läggas. Mamma frågade om jag ville hjälpa till att inreda när huset är på plats och OM jag vill! Det kommer bli kanonskoj! Följde med dem här om dagen till Boexpo för att se på deras blivande hus och det var jättefint! Öppen planlösning med mycket fönster.
Nu tänker vi gå och hyra film och köpa något gott att äta. Det är ju verkligen "filmväder" idag, regnet bara öser ner.. men det är mysigt med regninga dagar då man kan krypa upp i sin älsklings famn och bara mysa..De tänker jag göra nu!
Ha det bäst!




image15
med lite kuddar och plädar kan även en vit soffa bli färgglad. (soffa, pläd ikea)



image19

Min favoritfärg:) Vaser från boconcept


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0