Kentkonsert! tjoohoo!

Igår kväll efter att ha blivit bjuden på underbart goda kantarelltoast som Erik gjort till mig, underbara dig!, kröp jag upp i soffan med ett glas rött i den ena handen och Ikea katalogen i den andra, ja Erik hade lyckats få tag i den tidigare:). Som vanligt har man ju alltid lite för höga förväntningar...så den här gången tog jag lätt på besvikelsen då jag upptäckte att jag redan hade sätt det mesta som var i den..med andra ord inga speciella nyheter*ler*. Väntar på att Boconcepts nya katalog samt Mios ska komma..Slutade kvällen med att se filmen "Röd Drake" läskig...
Eriks bror har fixat biljetter till oss till Kentkonserten! Tusen tack Gustav!!*superglad*. Skulle så gärna vilja gå på Coldplay också..Yellow..underbar låt!!



image46





Jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl

Dina stora ögon, dina bruna händer, dina vassa knän

Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma

Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv

Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg Dig jag svor att aldrig glömma
Var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar
Var det dig jag såg
Har jag äntligen lyckats glömma?

Kent


I Oktober släpper Kent ett nytt album. Från min sida är det verkligen efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0