Mina första rader

Har skrivit dagbok sedan jag var liten men nu var det ett bra tag sedan.. Därför tänkte jag att jag skulle börja igen fast denna gång skippa den rosa, rosiga boken med hänglås på:) Hittade en av mina dagböcker här om dagen när jag rensade i vårat föråd..(Ska nämligen flytta om ett par månader..längtar!). Slog mig ner bland alla kartonger och började läsa..Där stod om allt, kärlek, vänskap, svek, lyckliga stunder, mindre lyckliga stunder.. Mycket minns jag som det faktiskt var i går och mycket har jag helt enkelt förträngt.. Tror att det är jättebra att man får möjlighet att lätta sitt lilla hjärta då och då och tänkte att jag skulle göra det här:) Kanske inte världens intressantaste liv att läsa om dock.. men för själen är det nog bra!
Ha det bäst!
image61
Just me then...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0