myskväll

Nu är det snart slut på sovmornar...börjar jobba på måndag! Därför tog vi en extra lång idag, åt frukost/Brunch vid halv 12, mycket mys och god mat;).. Dagen kunde inte börja bättre. Fattar bara inte vad tiden tar vägen?!. Antar att den går fort när man har roligt.:) Jag och E har haft en lång sommarsemester tillsammans.. har varit underbart och verkligen behövlig.. ursch, nej nu pratar jag som om den vore över och det är den ju inte! Ska bli spännande att börja nytt jobb och det känns riktigt bra. (tänk posetivt, Erica)I morgon blir det inte heller någon sovmorgon för oss..Vi åker upp till Väddö redan klockan halv 8..Vi tänker bara mysa och ta en liten båttur till Åland:). Husbygget är i full gång där också så det ska bli spännande att se hur allt går! För hoppningsvis träffar vi Jeanette och Fredrik något i helgen innan de åker igen. Till helgen kommer Marie hem igen från Göteborg och då får jag träffa henne oxå:)skoj! Måste leta present till henne också! Hon fyller år snart och vi ska dit den 10 och fira henne riktigt ordentligt:) Nu ska vi äta hemma gjorda pizzor som prinsen gjort. Ja, jag vet, han är bäst!. Tyckte det var lite roligt när vi var och handlade nyss och jag var tvungen och vissa legitimation för att få handla folkisar, haha.
Nu blir det myskväll med god mat, vin och film:)
Trevlig kväll!



Sötis Marie blir 26 år! Grattis!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

G

2007-08-09 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0