Nattliga sms...

Härligt med sovmorgon! Vaknade vid halv 11 sen låg vi och drog oss i sängen, mysigt! Har precis ätit frukost och tagit mitt dagliga kaffe. Kan inte leva utan våran kaffe- och bönemaskin! En kaffe om dan gör kroppen glad!:) Senare idag tänkte vi åka upp och hälsa på Es bror och han fru i Sigtuna. De bor verkligen idyliskt i ett stor fint hus med vacker natur runt omkring, lite utanför Sigtuna. Snart är de dax för deras första om ganska exakt en månad.:)Fick ett sms inatt av min syster..Får ofta sms av henne på natten:) Har hör att det är vanligt att man får det av sina gamla X men jag får dom av min syster,haha. Hon skrev att hon tyckte vi skulle komma ut till dom på Ridön. Så nästa vecka kommer vi! Det är så underbart fint där! Ridön ligger i Västerås Skärgård och för att ta sig dit måste man ta en liten färja ut. Min syster säger att vi kan åka ut dit själva även om dom inte är där. Underbara dig! men det är så mycket roligare när ni är där!:) Minns förra sommaren då vi åkte ut till den där närliggande lilla ön med eran båt och badade, grillade och drack öl och rose´vin och bara njöt av livet.:)Måste vi göra om! Ska bli bättre väder nästa vecka också. Vi har letat lite efter sista minuten resor oxå men utbudet är inte det bästa och sen är det ganska dyrt med ospec. resor. Så vi avaktar lite..kanske vi åker i slutet av våran semester istället. Vill tillbaks till Kreta! Eller vad säger du älskling!;)






                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0