Tjejsnack:)

Flört & Dating

Vad är ditt bästa flörttips?

Va dig själv!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja! har varit med om det själv*ler*

Vad är det första du lägger märke till hos en kille?

-Utseendet och utstrålningen:) Det första, men personligheten är ju självklart viktigast!

Beskriv den bästa daten du varit på.

-Den med Erik..Det blev en heldag/kväll/natt..Började med picknick i Hagaparken på dagen, grillade senare på kvällen och drack mycket gott vin, spelade gitarr och sjöng in på småtimmarna..somnade i varandras armar..*stort leende på läpparna*

Har du provat nätdating?-Nej..


Tant eller fjortis

Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?

-Beror på vilket humör jag är på. Älskar att mysa men det är ju alltid kul med helkväll på stan med tjejerna!:)

Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?

-Förfesten är ju så roligt! och att avsluta kvällen på ett grymt ställe är ju det bästa!!

Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?

Om det är musik jag älskar åker självklart musiken upp på högsta!

Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?

Jag gillar verkligen mössor och är inte speciellt rädd att förstöra frisyren! Den räddar ju en snarare från en "bad hairday":)

Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?

-Sover inte speciellt länge även om jag får..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0