Vårat nya hem...

Åh vad jag längtar! Sitter och kollar på bilder på vårat hus. Den 14 November går vårt flyttlas till en helt ny lägenhet, nyproduktion! Med stor uteplats! Känns helt underbart. Har i stort sätt redan flyttat in:) Och det är så kul att få bestämma hur man vill ha det. Kändes så lyxigt att få träffa en egen inredare som kom med många bra tips och ideer. Fick sms från min kära fd arbetskollega som tyckter att vi skulle flytta redan nu. Vi kommer nämligen bli grannar! Ska bli så skoj! Hon är helt fantastisk och så rolig!! Hon lurade i mig att spela Prussiluskan då hon själv skulle vara Pippi Långstrump på våran avslutning för barn och föräldrar, men jag tror att det var mest vi två som hade kul! haha! Kommer sakna henne massor nu när jag byter jobb i höst! Men vi kommer ju kunna ses, om inte ännu mer. Det har vi iallafall lovat varandra;),
Nu ska jag ta med mig prinsen på en liten utflykt:) Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej älskling!
Längtar så jag med. Det är ju inte så långt kvar nu. :) Tänk, nästa sommar är vi där! eller redan i höst, men sommaren är ju alltid trevlig. Gillar dina nya blogg. Den är riktigt hipp. Lite mer uppdaterad än min. Du är mitt allt, ängeln min. Vi ses! många pussar
/E

2007-07-18 @ 22:07:18
URL: http://blogg.erikengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0