Längtan

Oj, nu händer det mycket saker runt om kring oss och med oss själva. Kanske därför jag är dålig på att blogga!. Mycket av min tid går åt att packa ner det sista nu innan vår flytt.:) Det är alltid så mycket mer att göra än vad man tror! Borde jag inte veta det vid det här laget nu när jag flyttat, få se nu..5 gånger i mitt 27-åriga liv?! tror inte min första flytt räknas dock, då jag första gången "flyttade" stod med ena foten hemma hos mina föräldrar*ler*. Vågade antagligen inte ta det stora klivet fullt ut den gången.. så 4 gånger är det nog. Hur som helst så är det inte att packa ner sakerna som tar tid utan att titta igenom gamla bilder, läsa gamla dagböcker och kärleksbrev:) Men det ska bli så roligt att flytta! och som vi längtar! Snart ett år sedan vi bokade oss på lägenheten. Känner mig så lycklig just nu. Hade en liten svacka förra helgen då jag deppade ihop totalt och jag kunde inte riktigt förstå varför.. men det är så livet är iband..en enda berg -och dalbana. Just nn känns allt toppen och jag njuter av varje sekund. Lycklig är jag också för att min underbara vän ska få barn! och någon gång i februari väntas Eriks bror och hans sambos tvillingar komma också! underbart! så glad för eran skull!
kramar till er.

Kommentarer
Postat av: Marie

men du mitt hjärta!!!! vad hände med bloggen? saknar dej :).
Försökte ringa dej i helgen med tel var avstängd.. Call me i veckan, sötis!

Puss o kram

2007-11-20 @ 20:58:20
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0