Lördagsmorgon i vårat nya hem..

Sitter i vårat nya hem och skriver med en kopp kaffe i ena handen*gladast* . flytten var jobbigare än vi trodde den skulle vara.. mycket som skulle fixas så som att städa ut den gamla bostaden, säga upp abonemang osv..Sedan kunde vi inte vänta till helgen då vi fick nycklarna mitt i veckan:).Pirrade i hela kroppen när jag vaknade upp här första morgonen och pirret sitter fortfarande i:). Har nog aldrig känt mig så hemma som nu. Men vi är långt ifrån klara.. vill ju att allt ska komma på sin plats på en gång ,men insåg ganska snabbt att det nog är bra att bo in sig lite först:) Soffan som vi hittat på butiken "Bolaget" har en leveranstid på 4 till 6 veckor och kvinnan i kassan trodde nog inte att vi skulle få den innan jul..hoppas! men den som väntar på något gott;) Ny tvbänk i vitt högglans har vi hittat på EM möbler, men vi har länge spanat in en från ikea också så vi få se vilken bänk det blir. Måste få plats med Eriks alla steriogrejer:), och det är inte det lättaste haha. Nu ska jag ge mig iväg för att spana in Farstas shoppingcenter, igår blev det ett besök till globen där jag köpte present till min systerdotter som fyller år på söndag. Lilla plutten blir hela sju år! Känns inte så länge sen jag höll henne i min famn.. Tog 5 min med cykel dit iallafall, nära och bra!:)
Ha en mysig dag!
kram
image120

Kommentarer
Postat av: Jeanette

När får jag komma å besöka er i er nya fina lägenhet?? *längtar*
puss puss

2007-11-26 @ 11:20:21
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: Erica

Du är alltid välkommen gumman!! Hoppas vi ses i helgen! puss å kram

2007-11-26 @ 19:29:26
Postat av: J

Åååå, va härligt att ni äntligen har kommit in i ert nya fina hem. Ser fram emot att få komma och hälsa på!
Pussa och kramar i mängder
J

2007-11-30 @ 08:13:48
URL: http://iamlovesick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0