Lördag kväll..

och vi ska snart laga till en god middag och korka upp en flaska vin..:) Blir en hemma kväll med prinsen i kväll, mysigt!, och på söndag kanske jag träffar min Jeanette igen*gladast*. Vill så gärna berätta en hemlis men jag får ta och berätta lite senare..Men jag är såå himla glad för din skull, gumman!! :)Love you!
Stort Grattis till Jenny som fyller år idag!! massor av kramar till dig vännen!


Mina tankar går till en av mina bästa vänner  vars pappa fick en hjärnblödning i veckan och läget är kritiskt:(. Vet hur nära dom står varandra så det känns mycket tungt..Finns här för dig alltid gumman.
Varma kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som tänkte ringa o fråga om du vill ta en drink ikväll :(. Ses i veckan? Miss you så himla mkt.

2007-10-27 @ 10:01:44
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0