Lugn helg

Gjorde som mitt horoskop skrev till mig,och alla andra oxar:)-Njut av helgen, koppla av och bara va! sedan hade jag 5 getingar(fullpott:)) i kärlek oxå.. Mycket mys och passion blev det!;) Läser bara horoskop när det är massvis av getingar annars vill jag inte läsa*ler*Men jag har faktiskt gjort lite nytta oxå. Har städat, rensat bland mina papper, packat ner en hel del kläder i kartonger och ja, jag vill flytta nu!! Stod med en stor resväska i högsta hugg som jag packat full av kläder när Erik kom hem och han såg lite förvånat på mig.:) Det är hela 6 veckor kvar..räknar dagarna..Den sista Oktober är det besiktning av lägenheten. Marie som är byggchef ska följa med, känns tryggt att ha med någon som har koll!. Borde egentligen sitta och skriva inför vårt kommande föräldrarmöte men hamnade här istället..fick blommor idag på jobbet av en förälder, gulligt:) Nästa helg blir det tjejmiddag hos Martina, en jättego tjej som jag pluggat med på LHS. Längtar! Vill gärna ha tjejmiddag oxå men det blir nog efter flytten.Vi har hittat ett kanonfint matbord nu i massivt ek ,alt. valnöt, som vi vill köpa samt en tvbänk i högglans. Gick direkt in på min hm-sida och avbeställde min nygjorda beställning, här gäller det att prioritra... Här hemma spelas Kents nya låt på högsta volym, snart ska vi på deras konsert:) Ha en trevlig kväll! *kram kram*

image116

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt! Jag vill oxå flytta!!!!!
Puss

2007-10-06 @ 09:18:05
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0