uppdatering av helgen

Har precis kommit hem från Sigtuna. Har fått gosa med Isidor idag, underbart! Han är så fin! Hittade en body till honom från Åhlens nya eko-kollektion, och så vantar. I fredags blev det en sen natt på krogen.. Vi var först och hälsade på Gustav i hans nya lägenhet vid Mariatorget. Vi drack vin och såg på Idol, Trevligt! Sedan var vi ett litet gäng som gick vidare ut..så gårdagen blev en återhämtningsdag med film och en hel del onyttig mat och tilltugg*ler*. Hann med en liten shopping runda på stan också, hittade fina inrednings saker som jag gärna vill ha:) Nu ska jag fixa lite kvällsmål till oss. Är fortfarande mätt efter den goda lunchen och äppelpajen så det blir lite lättare tilltugg, parmaskinka med melon och löjromstoast med kräftskärtar, mums! Sen blir det senaste avsnittet av Greys:). Lyssna på den här låten, det gör jag just nu,så bra!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gos, vad mysigt! När ska vi svänga våra lurviga tillsammans då :)?
Ses på torsdag? Jag slutar 15.. Puss

2007-10-08 @ 19:17:06
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: Anonym

till Marie:
Snart hoppas jag!!;) Middag hos mig på fredag? Slutar sent på Torsdag men vi kan ses då me!:) puss på dig sötis!

2007-10-09 @ 16:25:53
URL: http://www.gellow.blogg.se
Postat av: Anonym

Du min vän!
Tycker att du blivit lite dålig på uppdateringen här, låt inte Facebook ta över :)!
Puss

2007-10-17 @ 20:57:17
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: Anonym

Till min Marie:)
haha nej då! puss på dig!

2007-10-23 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0