Dax att sova kanske:)

Känner mig inte på topp i kväll..lite trött och små hängig. Mycket tankar som snurrar..Lång dag på jobbet.. Ja, och jag kan inte komma på något att skriva..så ni förstår kanske, eller inte. Lite skumt inlägg? Men ni som har pratat med mig idag förstår..tror jag*ler* Borde nog gå och lägga mig:). Ska ta ett skumbad först. Sen känns nog allt bättre! Jag är inte ledsen..ler lite för mig själv över att jag skriver lite konstigt.. Sov gott alla!

lite senare...
Tänk vad ett bad kan göra, känner mig genast mycket bättre:) Ska läsa min deckarbok nu, verkligen spännande! Det roliga är att författarinnan har sina barn på mitt jobb.:) Ja just det, i dag blev min kära arbetskollega överfallen av en blottare! överfallen och överfallen, han stod en liten bit ifrån och visade sig naken.. Hon är så rolig! När hon berättade händelsen bara skrattade vi. Hon berättade att hon förföljde honom efteråt och han blev rädd och sprang därifrån. Som tur var fick hon inga större men av händelsen, skönt!. Nu ska jag krypa ner i min underbara säng:).

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Japp, ett bad kan verkligen göra susen!! Hoppas alla förvirrade tankar fallit på plats =).
Puss & Kram

2007-09-04 @ 22:45:47
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0