Den som söker den finner

Har förstått att man inte ska leta så mycket efter kärleken, den kommer när man minst annar..så var det med Erik. Han bara stod där och utan förvarning så blev jag kär, riktig ordentligt kär!

Jag söker mig utom mig själv, och det är i dig jag finner mig.
jag söker dig utom dig, och det är i mig jag finner dig.
Allt blandar sig så samman i våra varelser att det icke mer är möjligt att säga var den ene av oss börjar och var den andra slutar ...
Jag känner, att jag blommar i dig, som du blommar i mig,
och vi föds oupphörligt ur varandra.

(Maurice Maeterlingck)

Kommentarer
Postat av: J

Tack för att du finns vännen! Du är bäst... Hoppas du har en underbar söndagkväll.
Puss & Kram

2007-09-02 @ 19:22:19
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0