hälsa

I dag när jag kom hem låg det ett brev till mig som kom med posten. Avsändaren var den mycket speciella skönhetskonsulten! Hon hade skrivit ett handskrivet brev till mig där det stod hur trevligt hon tyckte det var sist och undrade om jag var intresserad av att sälja hennes produkter. haha nja tror nog inte det:). Har precis kommit upp från ett härligt varmbad. Provade lermask och hårinpackning som jag fått av Sussie så nu mår jag som en prinsessa:). Hon har verkligen koll på allt inom hälsa och skönhet! Vaknade i natt av att jag hade riktigt ont i kroppen:(, så ont att jag grät..så världens underbaraste kille fick ligga och massera mig i natt.. Tack min älskling. Har fått lära mig Axelssons utbildning "massage för barn" så jag provade på barnen idag på jobbet, vilket var mycket uppskattat. Har övat lite på Erik och jag tror att han också tyckte om det:)
Nu ska jag se på Greys Anatomi, gillar verkligen den serien! Den bästa!

Kommentarer
Postat av: Mary

im one of you :)

2007-09-20 @ 19:56:02
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: till Marie

Hej sötis! Nu ska jag följa ditt liv med spänning!:) Vi ses på Söndag!*längtar*

2007-09-20 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0