Party hos Chefen

Hade riktigt skoj igår med ett härligt gäng från jobbet. Det bjöds på god Italiens buffe, vin och starka drinkar. Chefens man stod för livemusiken och vi sjöng med för full hals. Sussie, Anki och jag var de sista som stapplade hem från festen..Hoppas man vågar visa sig på jobbet på måndag! *ler* tror inte att det var någon fara men Anki ville absolut inte gå hem och tyckte vi skulle vidare ut:) Jag förklarade för chefen att den enda anledningen till att jag skulle vidare ut var att hålla reda på mina kära kollegor och se till att de kom hem ordentligt, hon log och sa att hon förstod, men jag undrar om hon köpte det!:) Hon kramade i alla fall om mig och sa att hon var glad att jag hade börjat hos henne. Det värmde.

uppdatering torsdag:

Kvällen hemma hos Lena blev också festlig och rolig. Vi hade köpt en flaska vin till henne och när hon skulle bjuda Sussie och mig på ett glas tittade skönhetskonsulten på oss med bestämd blick och sa- Ska här supas packar jag ihop mina grejer och åker härifrån.( hon säljer Mary K. produkter och vi skulle få prova) Förvånade tittade vi på varandra, vi visste ju inte att man inte fick, och kunde knappt hålla oss för skratt. Hon var en mycket egen person..och riktigt uppiffad. Hon skulle sedan gå ut och parkera om sin bil och sa att efter som hon aldrig fickparkerade kunde hon vara borta en stund. Snabbt låste vi dörren om oss och fram kom vinet, vi skålade för oss och för att vi gör ett kanonjobb på jobbet.:) Plötsligt är det någon som rycket i hantaget! och eftersom Lena bor i en söt liten etta fanns det inte så mycket ställen att gömma sig på. Vi hörde nämligen att det var skönhetskonsulten utanför. -Hallå, hallå! ropar hon och jag och Sussie flyger in i garderoben med vinglasen i handen. Skål säger jag, och vi tar den sista klunken av det goda vinet där inne. Ut kommer vi, asgarvandes och kvinnan ser förvånat på oss och skakar sedan lite på huvudet. Hon kom inte på oss med vindrickandet eftersom hon valde att stanna kvar.. Ibland när vi prata och skratta förmycket klappade hon i händerna och sa -tyst i klassen! Produkterna var riktigt bra och jag unna mig rengöring, ansiktskräm och foundation. Sedan bjöd Lena på paj och räkor och mer vin, jättegott!.

Kommentarer
Postat av: syster bus

Vilken partypingla du är =)!! Blir riktigt sugen... Vi måste boka in en bara DU & Jag dag snart... Promenera, äta gott & snacka skit i timmar. Åh vem vet. En helkväll på stan..

2007-09-16 @ 08:44:42
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: lilla syster bus

Låter mysigt gumman! Vi får styra upp nått snart! *kramis*

2007-09-16 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0