Saknar er...

I dag blev jag tillfrågad om att komma och jobba igen på mitt gamla jobb, det finns en fast tjänst ledig nu...För hon som hade tjänsten innan sa upp sig och började hos oss i stället. Fick sms av min kära fd arbetskollega och för en stund tänkte jag på hur kul vi har haft det tillsammans och hur bra det skulle bli, och de två jag skulle jobba med är ju så underbara! Blev lite splittrad...jag tror att det skulle bli kanon att jobba med er men just nu har jag kommit in i mitt nya jobb så himla bra och jag stormtrivs. Men den personen som kommer få jobba med er kommer vara lyckligt lottad helt klar!! Saknar er, Emil och Anki! Kram från mig!


image110

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-06 @ 19:35:19
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0