Söndagmorgon

Snart åker jag till Johanna i Östersund.*gladast* Snart och snart.. om 4 veckor men tiden går ju så fort så vi är snart där. Saknar henne jättemycket, hon var min kära granne som jag kunde gå till när som, och hon till mig, när vi bara kände att vi ville prata, fika, äta middag ihop, dricka vin, skratta, gråta...;). Så flyttade hon ända till Östersund!:( Miss you vännen!
I dag är det söndag och Erik och jag skulle iväg och dansa. En vän till mig dejtar en salsa tränare så hon har tipsat mig om ett ställe på åsögatan. Men istället har jag åkt på en förkylning:( jobbigt när man känner att man har en massa energi i kroppen...Vi får dansa i veckan istället. Sussie på mitt jobb dansar nog alla danser som går att dansa och hon har erbjudit sig att hjälpa oss med winervalsen, gulliga dig!:) Erik och jag tänkte spela badminton tillsammans i veckan, det är ju så roligt!. Måste bli frisk först, känner mig iallafall bättre idag än igår. Blir en mysdag med film och god mat istället, är ju inte helt fel det heller!:) Ha en mysig söndag!



image113

Kommentarer
Postat av: Jeanette

men gumman då!! Drick massa varm te, kura ihop er i soffan med bra filmer så kanske du känner dig bättre imorgon. Vad roligt med badminton, voll oxå. Hmm, vi utmanar er i dubbel!!! Antar nu utmaningen?? Puss Puss

2007-09-09 @ 11:16:51
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: Marie

Comon badminton, jag o Maria spelar varje vecka i Årsta... comon utmaning :). Puss o kram

2007-09-19 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0