jag går tillbaka i tiden

Det var länge sedan jag åkte på den där vägen, allting var sig likt, husen, naturen, stallet, kändes lite som om allt stod där och väntade mig..och skolan, som jag drömde att jag så småningom skulle börja arbeta på var inte längre en ödslig skog. Mitt liv är annorlunda nu, jag är annorlunda men ändå inte, kändes lite konstigt för en stund att vara där igen..Jag är glad att jag har dig E, din närhet är allt jag behöver för att släppa all tankeverksamhet för ett tag och bara falla i den mjuka känslan av att vara med dig..

Kommentarer
Postat av: Marie

It´s true love!!

x

2008-04-26 @ 08:20:54
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: Stina

Fina ord!

2008-07-07 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0