sjuklingar..

Jag och E går på pencillin:( den ena sjukare än den andre...Går sällen till doktorn men med påtrykningar från familj, vänner och arbetskollegor blev det ett läkarbesök idag. Jag som inte tyckte jag var så dålig fick både pencillin och kortison näspray med mig hem. Men det ska bli skönt att bli av med den här huvudvärken som suttit i i nästan en månad till och från..
Något som är positivt är att jag fått nytt extra jobb tack vare S! Ska bla jobba på ett bröllop nu i maj,Trevligt!:)
Som om jag inte har tillräckligt att göra på mitt ordenarie arbete. Det är mycket nu.. utvecklingsamtal, möten, barnens pärmar som ska sammanställas, föräldrarmöte för nya och gamla föräldrar, läroplanen ska lyftas fram och Utbildningsförvaltningen ska komma på besök.. men klart jag hinner med ett Bröllop eller 2 ;)
Ha det underbart och njut det härliga vårvädret!
Nu ska här bakas...

Kommentarer
Postat av: J

Du måste vara rädd om dig vännen!! Ville önska dig en underbar fördelsedag =). Hoppas ni får det mysigt i helgen. Love You!!

2008-04-30 @ 08:24:08
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0