En helgblogg:)

är inte så duktig på att uppdatera mig märker jag...
Äntligen helg och den är verkligen efterlängtad! Var inne på "Hemnet" nyss och tittade på bilderna på mitt kära barndomshem. Har nog inte riktigt förstått att mamma och pappa ska sälja..kändes iallafall konstigt att se bilder och läsa att huset är till Salu! Hallå! där har ju jag bott nästan hela mitt liv!! där kan väl ingen annan bara komma och flytta in?! nej då, jag är glad för mina föräldrars skull och jag tror det kommer bli kanon i deras nya hem! och så kommer jag få hjälpa till med inredningen,skoj skoj!:)
E stökar i köket, tror att det är middag på gång:)
Vill önska er en fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0