Så söta!!!

Har ni sett något så sött!:) I morgon får vi äntligen träffas! Mysigt det ska bli:). Fredag äntligen och jag ska bjuda E på hemmagjorda burgare:). Han är med några kompisar i stan just nu och lirar biljard. Och här sitter jag och njuter av tystnaden. För det är verkligen tyst här hemma, inte som i våran lägenhet i Hägersten där man kunde höra grannarna när det gick på toa.. man vänjer sig lätt men det är nu när vi flyttat som jag inser hur skönt det är med just tystnaden. Hoppas jag och Jeanette får till en träff i helgen;)

Ha en mysig fredag!


prinsessorna 4 dagar gamla..

image140

Kommentarer
Postat av: marie

på fredag då? jag jobbar på lör så ingen utgång med en drink eller två går alltid ner :)
nu börjar jag bli nervös.. börjar gå för lång tid igen :)
puss..

2008-03-01 @ 15:59:09
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0