Dansa loss!

Så här gör du! Benen på henne rör sig så snabbt att det ser ut som hon har fler ben än två...Det här kommer du fixa jag har ju sett dig dansa, säger hon och ler. Det vore ju kul om jag skulle fixa dom där grymma stegen på "våran" dag men jag vet inte om det är möjligt..:) Vi ska iallafall träna lite dans jag och S så får vi se... jätteroligt att hon vill ställa upp och showa den dagen! med eller utan mig?..det är frågan...*ler*

Har lyssnat på Ted G. För kärlekens skull på orgel..så vackert att jag nästan börja gråta:)
I morgon är d fredag! tjohoo! Badminton efter jobbet sedan middag på stan eller myskväll hemma:)
Sedan får vi gosa med A och J på lördag då vi ska vara barnvakt:)
Träffa H..länge sedan sist, saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0