klarblå himmel

Jag och E hade en jättemysig dag/kväll med systerbus och hennes F igår. Har lite träningsverk i dag:). Nästa gång vinner vi! hoppas kan man ju alltid...;) Vi är påväg ut i det underbara vädret, behöver verkligen allt ljus man kan få! Vi har precis ätit en ordentlig brunch så nu blir det en sväng till Farsta för att hämta Es rock och min efterlängtade telefon! Tänk, hur klarade man sig utan mobil innan den fanns?:) Sedan blir det en bromis och kanske fika med mina föräldrar som just nu är på resmässan. Vill resa bort någonstans med E!! till värmen, solen, till de långa sandstränderna, det vackra havet, spännande utflykter, partykvällar å goda drinkar...drömmer mig bort.
Ha en fab dag!:)

Kommentarer
Postat av: Syster bus

Vinna kommer ni aldrig :-p... Men vi måst se till att ta en returmatch snart! tusen tack för en härlig em/kväll. Middagen var superb! Ha en underbar söndag så hörs vi till veckan.
*massa kärlek*

2008-01-27 @ 15:04:14
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0