klockan är mycket..

Sneglar lite på klockan och inser att den är mer än jag trodde..måste nog gå och sova nu..har lite svårt att varva ner bara, hade både personalmöte och ekonomimöte i kväll. Fick läsa svaren från föräldrarankäterna i dag! Lite pirrigt var det när vi skulle börja gå igenom dem...visste att vi hade fått positiva resultat, men att det var så bra! Kändes så underbart! härliga komentarer som värmde!
I går var jag och söta M och provade brudklänningar:) Direkt efter jobbet, blek som man är går vi in i en butik vid Hornstull och börjar prova. Spännande det var! plötsligt blev allt så verkligt, jag ska gifta mig!!
Det som hände sedan var lite underligt men vi skrattade gott åt det, ibland är världen liten...*ler* kändes lite som om det var meningen, du vet var jag menar Marie ;)
I morgon ska jag träffa min systerbus! alltid lika mysigt!!:)
sov sött!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ödet :)! Puss

2008-01-23 @ 07:45:56
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: Jeanette

Tack för en mysig eftermiddag vännen!
Är ännu mer glad att jag har DIG som vän ;-). Ses på lördag..
*puss*

2008-01-24 @ 10:10:54
URL: http://thewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0