Kvällspromenad

Kom hem för en liten stund sen..tog en promis med min kära arbetskollega. Vi pratade om den vänskap vi bygger upp när man jobbar så nära varandra som man gör. Vi träffas ju ändå mer timmar på dygnet än vad vi ibland gör med våra nära och kära. När man känner glädje eller mår mindre bra är hon ofta den första som ser eller får veta det. Men så finns det vänner man inte träffar så ofta men som betyder så otroligt mycket och jag vet att vad som än händer finns den personen alltid där, Och jag lovar här finns jag! :)

Fick veta att enkäterna från föräldrarna kommit in nu och att resultaten var mycket positiva, roligt!



Kommentarer
Postat av: marie

roligt att få bra respons från föräldrarna :).
I´m all yours tomorrow :). Puss

2008-01-16 @ 09:44:05
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0