Längtar

Vi har tränat idag fast på varsit håll:) Hoppas det gick bra vännen! inte undrar på att lilla pluppen sparkar och har sig där inne, vill antagligen köra samma tempo som du *ler*. Äntligen känner jag mig laddad att köra igång min träning igen. Blev så glad när jag fick "stutsa"upp (det var så det kändes med de nya träningskorna:)) på "min" efterlängtade "Gundemaskin":) lite att ta i kanske men den är en favorit! om man nu kan ha en favoritmaskin?! fördrar hellre pass...med inslag av dans och det har friskis!
Jag har också planerat in en Östersundshelg med söta J. Ser verkligen fram emot 5 timmars bussfärd med dig, vin och god färdkost!:) Sen blir Östersund en osäker plats så där vid kvällstid:) mys, drinkar, shopping och bara vi! LÄNGTAR.

Kommentarer
Postat av: Syster bus

Vad roligt att de ahde "gunde", jag diggar den maskinen med =). Östersund?? När blir detta av?. Jag vill oxå åka bort, men det blir nog inget förren tidigast i höst med tanke på min lilla "plupp". Ha en underbar dag sötis! Stor Kram

2008-01-29 @ 07:22:08
Postat av: Anonym

Östersund till Johanna:) Stor kram!

2008-01-31 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0