projekt:hemmet

Då är jag här och skrev lite igen då! :) Här hemma dras det kablar och sätts upp nya väggskåp. E åkte för att köpa nya kablar till biosystemet då han upptäckt att vi köpt för kort sladd..Så E som alltid är noga med att slutföra sina pojekt åkte till Kista för det är väl det enda köpcentret som hade öppet så här sent en lördagkväll..Hade gärna följt med men jag har varit lite hängig å trött(men lycklig), har faktiskt varit hos doktorn, jag som gärna inte går dit...Frågar hellre min sjuksyrra till syster om råd och tips! :) Vi ska äta lite gott och dricka lite vin, se en film och mysa när E kommer tillbaka, så då är jag säker mycket piggare sen!:). Så såg ungefär våran kväll ut igår också*ler* men det är ju så mysigt att mysa! :)
Vi är igång med våra bröllops planer igenl! jättekul och spännande! Så här har det gått:
Datum: 080808.
Kyrka och präst: bokat och klart! Kyrkan heter Häverö kyrka. Liten charmig stenkyrka. kl.15.30...oj, pirrar till lite i magen när jag skriver!;)

middag/ tårta: klart! eller ja..vi har bestämt oss i allafall:) Eriks pappa har lovat att baka tårta:)jättesnällt! Han får säkert hjälp av min kära far som gör fantastiskt goda chokladtårtor. Middag på Bergbygård.

Festlokal: Bergbygård,ett jättemysig herrgård nära Grisslehamn/Väddö.

brudbukett: min systers vän är florist! ljusrosa rosor med långt skaft tror jag blir fint! Annars är ju min favorit blomma liljekonvalj men det finns inga i Augusti och orkideer är ju också en favorit.
Eriks kläder: En skönhet klär i allt!
klänningen: oj, va svårt! finns så många fina...men det finns några favoriter...

fotograf: Gustav:) vi är jätteglada att du vill!

musik: Eriks tjejkompis spelar fijol och sjunger otroligt vackert, hoppas hon vill! Liveband, kanske ska fråga Lina som har ett eget band:) hoppas dom vill!
Och hoppas Erik vill sjunga!*ler*.
Någon annan som känner sig utmanad? ;)

dikt läsning av sötis Marie:)
hålla handen! samt hålla ställningarna..*ler*.min systerbus!

fortsättning följer....




Älskling...

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0