Halmstad nästa!

Har verkligen längtat efter den här trippen till Halmstad. Vi ska vara där med J och hennes F i nästan en vecka, underbart! Hoppas vädergudarna är på våran sida nästa vecka så vi kan hänga i Tylösand!
Fick brev idag skrivet av prästen Lisa. Vi fick byta då vi gärna ville att Lisa skulle viga oss. Hon blev så himla glad när vi frågade. Kul med en ung kvinnlig präst tycker vi! Hon blev klar präst i början av året och har redan haft 15 vigslar!
Bra jobbat:)
Några rader ur brevet..
"Allt går för den som vill tillräckligt mycket"

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej gumman!

Hoppas du mår bättre idag än vad du gjorde igår :)

Kul var det i alla fall!

Glömde ju ge dig mitt nummer igår, vet inte om jag bör skriva ut sånt här, så du får min mail istället!

[email protected]



KRAM!

2008-07-05 @ 17:46:53
Postat av: Linnea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 20:24:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0