känslosam dag

De tar sig rätt in i mig och stannar gärna kvar där länge vare sig jag vill det eller inte. Ibland hjälper det inte hur mycket man än försöker kasta bort det. Jag slå och sparkar, bort iväg. Allt blir så mycket lättare att slå bort allt. Att vara känslosam är inte alltid det bästa. Men jag bevarar gärna det som är bra. Och trots att mina känslor ställer till det lite emellanåt så vill jag för allt i världen inte att de försvinner.


Just nu är det mycket som känns. Mer än vanligt.

Mötet med Lisa väckte många tankar och funderingar. E började berätta om när vi träffades första gången och hur mycket jag betyder för honom. finaste. Vi skrattade mycket, övade, skrev brev till varandra som vi ska öppna om 10 år..Det är en lång tid. De första raderna, jag hoppas du finns här hos mig fortfarande..

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: teddy

Tack tack tjejen för de fina orden på min bröllopsblogg. Det var en magisk dag:)

Önskar dig en fin tisdag.



kramis

2008-07-08 @ 15:12:27
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0