Min Möhippa!

Om ni möjligtvis såg en glad och smått berusad blivande brud med Sverigemundering och slöja på Medis i fredags så var det jag:). Försökte bevisa att jag en gång i tiden var en grym fotbollsspelare i TTP! haha. 5kr skjut! stod det på skylten Sussie sprang runt med och jag drog faktiskt in några hundralappar på att glada människor ville försöka göra mål på mig!:) Sista som försökte göra mål var självaste polisen det var kul! Blev också räddad av Eagel-Eye Cherry.. Sedan dansade vi loss hela natten:) Det blev verkligen en galen och underbar kväll med alldeles förmycket dricka.. På natten tvingade jag Erik att lyssna på skivan jag fick spela in i en studio...utklädd i djurkläder.. Idag på jobbet fick jag se bildbevisen!! kan hända att jag lägger upp några bilder här:).
Mina underbara kollegor, Tusen Tack! Ni är bäst!!
Fina ord dom skrev ner var och en om mig på ett bildkollage, söta ni,det värmde! och jag tar till mig det! haha!!

Blivande bruden är...

varm och väldigt bra på att lyssna
vän som en älva
en hejare på datorer
en pigg och pratsam tjej
rolig
söt som en karamell
Ingenting är omöjligt
Älskar barn
fnittrig
Humor och du lockar mig till skatt
Gillar 50-tal
Springer snabbt!
kvinnlig
ärtig
fin
mjuk
omtänksam

Kom precis hem från Bergby där festen ska hållas i sommar. Vi fick provsmaka bröllopsmenyn såå gott! Vi satt där alldeles själva i den stora Herrgården, Tända ljus, gott vin och trevlig personal som passade upp oss lyxigt! Nu börjar det närma sig...exakt 7 veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh låter som en alldeles underbar möhippa det där. Precis som det ska vara :)

När är den stora dagen då??

kramis

2008-06-16 @ 20:49:19
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0