En fantastisk möhippa!

I morse vaknade jag med ett stort leende på läpparna och kände mig så där härligt lycklig! Jag hade den mest fantastiska dagen igår med mina underbaraste vänner och systrar. Jag blir så oerhört glad och rörd av att veta jag har så fantastiska vänner som ni! Får skriva lite mer senare då vi måste fixa lite för grillningen i kväll med mina föräldrar. Vi är lite små sega idag här hemma då E kom hem vi 6 tiden i morse efter en galen och härlig svensexa:) Vi har legat i sängen och skrattat gott!

Tusen Tack för en oförglömlig kväll!!! Ni är bäst girls!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att du hade lika roligt som de såg ut!!! Du var helt fantastisk!!! Vår nästa stora Modell är ju du, härliga poser :)!



Love u!

Laddar du inför fredag?

Puss

2008-06-29 @ 20:40:39
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: J

Halloj snuttan.

Tack själv för en fantastisk dag!

Du var så härligt grym som gick in för alla dina uppdrag med total inlevelse. Det bästa var nog när du fick turisterna i parken att dregla över dina heta poser;-)

Massa Pussar o Kramar J

2008-06-30 @ 10:18:23
URL: http://iamlovesick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0