Dra täcket över huvudet dag.

Ville inte alls gå upp när klockan ringde i morse. Har varit ett par dagar nu som jag känner så, tråkigt efter som jag trivts så bra på jobbet. Sedan blev det ju inte bättre av att när jag tog min dagliga promenad till jobbet spelade musik i Iporden som framkallar tårar.. Men väl framme kommer glada, underbara barn emot mig och jag känner mig genast mycke t bättre:).
På Torsdag fyller min gudson 14 år! så då blir det kalas:) och på fredag åker vi till Sigtuna till M och K. mysigt!

Anna hade med sig sina bröllopsinbjudningar/festprogram till mig idag så jag skulle få lite inspiration,gulliga dig:)
I dag är det måndag och jag längtar redan till helgen...

Kommentarer
Postat av: Syster bus

Förstår precis hur du känner... Vi får ta och styra upp en dejt snart så vi kan rå om & peppa varann. Det behöver jag!
*pussar*

2008-03-03 @ 16:49:24
URL: http://thewitch.blogg.se
Postat av: marie

ska ni var i sandviken hela helgen??? trodde jag skulle kunna kidnappa dej nån dag.. kram kram

2008-03-03 @ 19:49:00
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0