Lycka

Lycka är att få hålla om de två små mirakel som nu har kommit till världen. Dom är såå fina! underbart att få mysa med sötisarna igår:) Vi skålade för de nya familjemedlemmarna och sen blev det kanongod middag och slutet på melodifestivalen. Tänk att J på bara par timmar lyckades få ut två stycken, och då den "natuliga" vägen!! Hon är grym!! Sedan skulle Es andra bror ut och partaja och jag blev lite sugen på att hänga med:) men vi åkte hemmåt i stället och mumsa i oss semlor E hade gjort:)
I dag är det söndag och i går berättade min mamma att jag inte hade något barndomshem kvar...Huset är nu sålt...Känns konstigt, lite ledsamt men ändå jätteglad för mina föräldrars skull.
Minnen som kommer över mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0